Lucia när det är som bäst

Sitter här och försöker hålla ögonen öppna. Känner mig lite sliten efter våran sjuka söndagnatt. Hihi Ibland är vi på BF rätt grymma. Särskilt när vi står och sjunger mössen julafton för arga grannar. (Vi trodde de var våra nya vänner) Behöver jag skriva att de inte uppskattade våran sång?  Efter det kände vi att Angelica inte skulle behöva sova på gatan i forsättningen så vi gav oss ut på äventyr klockan kvar över två och lussade för lärarna. Att vi var de tidigaste någonsin det vet vi inte riktigt hur vi ska tolka.

Lärarna älskade oss och våran sång det är något som är en självklarhet! (: 

Vid halv sex åkte jag och glaad spark hem till henne och sov en timma. I hennes säng låg tre hulliganer som luktade sprit, men dem brydde vi oss inte om. 

Sedan begav vi oss till skolan och sjöng (det lät förjävligt), fikade, tittade på Lucia och dansade runt granen. Sedan däckade nog varenda trea.

Vem vill gå i ettan nu inte fasen jag iallafall!! Nu är det bara att tagga för vi har väldigt mycket kul att se framemot. 

Men nu är det dags att hitta fokus och sätta igång med pluggandet.
PUSS <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback