Lite bra fakta som är ytterstviktigt att veta.

  • I morse gick jag upp 10 i sex för att skrapa Albins bilrutor visst är jag kärleksfull?

  • Efter det gick jag inte och la mig igen och jag är fortfarande vaken. Rekord? För er som inte förstår så är jag ständigt sjukligt trött.  

  • Jag har skrivit APU-rapport idag.

  • Jag har besiktat min älskade fina röda lilla bil. Lite reperation av bromsar sen går den som smort. Eller det gör den ju nu också, men ibland kan det vara bra att kunna stanna.

  • Jag hade näst sista dagen på min APU och jag kommer sakna stället!

  • Imorgon är det fredag. Tänkte om någon missat det.

  • Jag är helt beroende av den där röda varma drycken som kallas glögg.

  • Nu har jag inte något mer viktigt att berätta. Därför tänkte jag att ja kunde bjuda på en fin bild istället.











GODNATT <3

 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback