En lördag kväll.

Sitter här och lyssnar på Jay. Han är rätt gryym faktiskt.

Min dag idag började perfekt vaknade brevid världens finaste vi mös och sedan fick han frukost på sängen jag är rätt romantisk när ja vill faktiskt! (; höhö 

Sedan dammsög jag Annas hus och gjorde iordning jag är rätt vänlig också när jag tänker efter.  Matade kaninen och sedan vandrade jag hem. (Jag är husvakt.)

På vägen hem halka jag tre gånger och det är fruktansvärt jobbigt att inte få känna efter om man brytit benet utan snabbt måste upp för att se så att ingen sett en.

Resten av dagen har spenderats med att bakat lussebullar och myst.  Samlat krafter till att börja skolan igen helt enkelt. Eller så jag orkar lussa imorgon kanske! (;

Nu ska jag nog krypa ner i min säng och titta på tv, ska bara lyssna på vinnarlåten en gång till.

PUSS<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback