vårstädning!

Hejsan!

Nu har jag överlevt en hel vecka på dagis. Idag har vi soppat gården, tvättat cyklar och grillat korv. Vi klarade hel korvgrillning och hade precis ätit klart när det börja regna snacka om timeing.

Var nyss en sväng på ica med mamma och handlade. Nu ska jag bege mig ner till Lovisa och umås med bra folk och i morgon åker jag till Ullared! :)

Ha en trevlig valborgsmässoafton!

Förövirgt är jag väldigt  trött och förvirrad idag. Sms har hamnat lite var stans, men inte där de skulle. Sen skulle jag tvätta bort nagelacket, men när jag kommer till köket är nagellacket kvar och sminket borta. haha

PUSS ALLA SÖTA <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback