Som i en annan värld.

Hej! Vet ni vad jag har överlevt måndagen och när jag vandrade hem från dagiset så insåg jag käre nån jag har inte huvudvärk. (Ja hoppas ni lade märke till att jag skrev gick tack för ni tycker jag är hurtig!)
Dagen har varit hyffsad när man lärt sig alla barns namn och vant sig vid tempot så blir det nog bra. Dock frågade en i personalen om jag kom från åttan och var praktikant så hon gjorde mig på hyffsat dåligt humör, men annars har jag inget att klaga på.

Måste även tillägga att barnen kallar mig fröken! Sedan är det även väldigt monotomt arbete att arbeta på ett dagis när man ska putta på en massa gungor har säkert träningsverk i morgon.

Efter dagis tog jag cykeln och cyklade till Agnes och Hugo. Vi skulle cykla till kråset och ha picknick, men det blev en för kort cykel tur så vi cyklade till hembygdsparken och mös på ett berg. Har ni inte varit där borde ni bege er dit vitsippor och blåsippor över allt och allmänt jätte fint.  

Åkte rutchkanan gjorde vi också och gungade behöver jag förklara att jag var livrädd?

Anna skickade nyss en riktigt snygg bild på mig.

Skrek på Agnes att hon skulle sluta ta fart, men hon bara skratta och Anna satt på gungan bredvid och skrek minst lika högt som mig kan jag tillägga.





Nu ska jag ut och gå med min kära mamma! :) 
Ha en bra kväll! :)

Hörs vi inte mer efter det här beror det på att jag och Sanna har halkbana imorgon och det vet man aldrig hur det går..

PUSSPUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback