Slänga sopor är mitt största nöje

Ännu en dag på dagis avklarad. Sprang dit i morse för ville inte ha vatten i ansikte som jag tänkte att jag skulle få om jag cykla. (Fick vatten i ansiktet iallafall) Kom fram på nio minuter, det ni. Idag har vi varit och slängt och sorterat soppor och att skrika i tunneln är jätte kul ska ni veta. Ni som inte testat borde genast springa dit och göra det. Jag börjar nog komma in i dagis andan eller börjar rättare sakt bli ett barn själv.

Nu ska jag plugga lite engelska igen och sen ska jag äta mat och hoppas att min fina pojk kommer hit för saknar honom.
Sedan vill jag också testa den nya chokladen med polkagris i.. Kanske blir tvungen att gå en promenad till en fin mataffär och inhandla en marbou. (Ja så jobbar jag inför beach 2010!)

PUSSS


underskatta inte det lilla, det kan vara fröet till något stort.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback