Nationellt prov och tusentals barn.

Hejsan!

Jo då engelskan gick nog hyffsat. Tackar som frågar!

Efter nationella satt jag och pratade med mina veliga klasskamrater och försökte komma på något trevligt att göra i morgon. Vi kom fram till att.. Precis vi kom inte fram till något alls. 

Några vill åka till donken i mjölby för vad ska man annars ha körkort till? Andra vill till Sommen, en tredje vill grilla hemma hos Matilda och sen finns det dem som bara gillar att klaga på allt som sägs utan komma på något bättre själv.  Sånt är läget.

Efter våra diskussioner fick jag skjuts av Elin tillbaka till dagis och de kära små barnen. Idag var det helt full rulle med massor av barn så mitt huvud höll på att sprängas ibland, men överlevde även denna dag! 

Förut prövade vi även marabou med polkagris i och den smakade utsökt testa vettja! :)

Nu ska jag äta maaat för svääälter sen ska jag kanske iväg på något och träna med min kära moster eller träna intensivgympa har inte bestämt mig än.    

PUSSS <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback