Jag skoja när jag sa att jag fått sommarlov

Nu har jag försökt plugga engelska. Jag slängde ner skiten på golvet och börja halvt lipa när jag läste sista sidan va i fasiken? Formell engelska? Jag kan inte ens prata och skriva fint på svenska hur sjutton ska jag fixa det på engelska har någon tänkt? Jag ger upp det får gå som det går.

Nu försöker jag skriva inlärningsmål för APU:n som vi ska gå igenom i morgon. 
Mina inlärningsmål:

- Jag vill bli Sveriges bästa blöjbytare.
 - Jag vill bli proffs på att leka med klossar och lego
 - Bli bra på att laga och äta låtsas mat.


Sen ska jag bara skriva klart mitt CV och skicka till svenska läraren sen så lär jag ha svimmat av utmattning så behöver inte tänka ut något att göra då.

GODNATT.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback