Att halka runt på en väg och krocka med en vägg.

Hejsan!

Vi överlevde halkan även om det var precis att Sannas nerver klarade pressen. Först fick vi se någon film och en trevlig man pratade lite om risker och vad vi skulle göra. Sedan fick vi gå ut och köra och först körde en kille som va lite smått vild så jag och Sanna satt och hade panik i baksätet. Vi klarade oss utan att halka runt eller av vägen eller nått annat dumt. Så vi gick in och lyssnade lite till. Sedna kommer det som Sanna fick men för livet av det var när vi fick krocka med väggen och snurra upp och ner i bilen. Mitt tips är krocka aldrig vi körde in i väggen i 7km/h och det kändes som jag krossa varenda revben så akta väggar! Killarna som vi körde med trodde nog vi var dumma i huvudet, men sånna smällar får man ta. 


Farmor tyckte det var intressant och att mannen som pratade var väldigt pedagogisk. Min farmor är bra hon! Efter halkbanan begav jag mig till dagis och spenderade eftermiddagen där.

Nu sitter jag här och är jätte trött och tröst äter kakor för jag är allmänt sur. Dock har jag inte kommit på vad jag är sur över förutom att jag inte får några körtider som passar mig. Detta skulle kunna bli ett jätte negativt och tjurit slut, men det verkar onödigt så nu säger vi tack och hej.  PUSS




När de invanda mönstren bryts, kan helt nya världar uppstå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback