3/4-10

Hej vilken otroligt vacker dag! :)

Vaknade hemma hos Albin av att solen lös in i hans rum underbart!
När vi ätit frukost fick vi leta efter ägg som Albins mamma hade gömt ute i trädgården. Jag och Arvid var grymma på att leta ägg! ;) Efter letandet sattes studsmattan upp och vi hade en allmänt jätte mys förmiddag i solen.  Sedan tog jag min käre moped och åkte till stan för att äta påskmat hos farmor och farfar. Farmor hade legat i för det fanns hur mycket gott som helst att välja på och sen tårta på det..  Julia kommer om en halvtimma och då ska vi rulla ut på en promenad i solskenet. Eller okej jag rullar Julia vet jag inte hur hon har tänkt sig ta sig fram för det sista jag hörde från henne var att hon brutit benet, men det blir nog bra! ;)

Imorgon åker jag till Norge. Sakna mig inte allt för mycket medan jag är borta!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Sanniiiiiis

Du får ha de jätte bra önskar gänget i magersjö:)

Puss på dig

2010-04-03 @ 21:06:05
URL: http://sanniiiiiis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback