25/4 - 10

Sitter här och lyssnar på Lars Winnerbäck och funderar på att gå och lägga mig. Måste vara pigg så jag inte får världens chock bland alla små barn i morgon. Ja för den som har missat det ska jag ha min APU på junkaremålensförskola med barn i åldern 1-3 år. Har ingen åsikt om hur det kommer bli än tar den imorgon! haha.

Har njutit för det här har varit den första pluggfria helgen på väldigt väldigt länge.  Den har spenderats med lite allt möljigt smått och gott.  I går firade släkten Bratt farmor som fyller år i morgon! :) Sen vandrade jag och mamma på stan en sväng och jag köpte en super söt klänning på black and white för mitt tillgodakvitto som jag hade där.  Har även kollat på bror min när han spelade fotboll och dom var bra och vann med 7-1.  

Kvällen spenderades hemma hos Albin med några trevliga filurer! :)

Idag har jag lekt barnmorska åt en fisk. Som födde barn jag satt och kollade in i akvariumet och helt plötsligt kommer en pytte liten fisk simmande. Tyvärr blev den uppäten av den feta glupska guldfisken. Så dom var jag tvungen att fånga och lägga i en burk. Sedan byggde jag upp ett litet BB i en stor glasskål! ;) En av fiskbäbisarna tappade jag dock en sten på så den dog. Hoppsan. 

Sedan har jag och Albin tvättat akvariumet Linus hade stränga regler för hur man ska göra.. Albin tvättade bort algerna med svinto (Det var emot Linus regler) men ingen fisk dog! ;)

Solen har varit framme och lyst upp hela helgen och så har jag fått grilla två gånger så jag är nöjd! :)

Förövrigt ska jag tacka Amanda och Sanna för en jätte mysig fredagkväll ute i skogen god mat och trevligt sällskap det kan nästan inte bli bättre! :) 

Nu ska jag krypa ner i min säng och sova så jag är pigg i morgon!
PUSSAR


Kommentarer
Postat av: alexander bästa bollman

säger du lika dant till kompisen, " hmm höö ja råka tappa en sten på din bebis så den dog men de är lungt va ni fick ju tvilingar? " ;) ^^

2010-04-25 @ 23:43:56

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback