2/4-10

Godmorgon! :)

Igår blev det en trevlig kväll med fina vänner!  Först besökte vi Matildas pappa. Förlåt Urban för att jag bidrog till att du fick en eller två öl färre i ditt kylskåp. Förhoppningsvis märker han inte det för vill helst vara välkommen hem till Matilda någon mer gång. Istället för satt i fängelse på grund av stöld.  Sedan bar det vidare till Matildas brors lägenhet.

Julia skjutsade mig med moppen så vi kom dit före alla andra. Vi gick lite husesyn i hans lilla tvåa. När vi öppnade dörren till toan håll vi på att spy.

Julia: Ett djur måste ha dött här då luktar det så här.
(Jag tittar in, men ser inget djur)

Sedan kommer Matilda och Lovisa och det första jag säger är:
- Någon måste ha dött här!!

Sedan förklarar Matilda att det blir så om man inte är hemma på två månader och ingen spolar i toalett och sånt så när ni är bortresta anställ en toalettspolare.

Efter en stund broderns lägenhet så kom lite fler trevliga filur och sedan begav vi oss till Parkhallen och hälsade på Scott och hade det allmänt kul! :)

Efter parkhallen stängt fick jag något läskigt sug efter pommesfrites hade jag inte fått det i det läget hade jag typ inte överlevt.

Efter att jag stillat mitt begär bar det av hem.

Idag vaknade jag med att det kändes som jag svalt glas, ont i kroppen och frysen. Jag håller nog på att bli sjuk, men ska kurera mig på något sätt lite snabbt för ska umgås med min fina pojkvän idag. Idag är det även 2 år och 5 månader för den som ville veta.  

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Sanniiiiiis

Ja de var så himla grymt roligt. Tack för en jätte trevlig kväll:)



Man får grattulera:) puss på dig

2010-04-02 @ 12:52:13
URL: http://sanniiiiiis.blogg.se/
Postat av: Matilda :)

Säger som sanna det blev en grymt bra kväll !

Sen tillägger jag att min far inte har märkt något att det saknas en öl eller två ! :P .. Och du är varmt välkommen hit igen ska du veta :p..



Och Grattis till er ha en mys kväll nu för det är ni verkligen värda ;) och gör inga barn xD :p. PussPuss<3

2010-04-02 @ 13:32:13
Postat av: Sanniiiiiis

sv: Ja de tycker jag att vi får göra;)

2010-04-02 @ 23:50:08
URL: http://sanniiiiiis.blogg.se/
Postat av: elin :)

jag har blivit nykterist efter den där kvällen ;)

måste göras om snart:D

2010-04-09 @ 21:49:07

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback