12/4-10

Hej sitter här och intalar mig att jag är gryym på att köra bil. Tänkte att jag ska fixa det här med tankekraft om jag sitter här och tänker så kanske det kommer hit ett körkort snart typ?   Hoppas hoppas! För annars måste jag ha min första körlektion i morgon och det verkar fruktansvärt läskigt.


Övningskörde en sväng med Pappa och besökte Seglavik för att se på några båtplatser där våran båt ska flytta in, men tyvärr hade en jätte läskig hund sin båt där också. Den gillade pappa, men när den kom till mig och jag titta på den börja den skälla och bet i min jacka. Behöver jag säga att jag var livrädd? Det var lixom inget hej vad roligt att se dig ska vi leka? Utan mer jag tycker absolut inte om dig STICK. 

Nu ska jag snart i väg och träna lite tantgympa. Utan att ha pluggat någonting. Råkade gå ut och gå med mina sköldpaddor i stället. Förövrigt var det trevligt att träffa mina kära vänner i min klass idag igen! :) 

Hade bra!
PUSSIS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback