2/9 - 09

Usch imorse var jag som en zombie och är fortfarande helt seg.. Har sovit mer än vanligt dom senaste nätterna, men det är väl för att det börjar bli höst elr nått sånt va vet jag. Börjar väl ställa in mig på att gå i dvala.

Alla tjatar fortfarande om svininfluensan och jag börjar nästan bli rädd så fick ett gott råd av en kär vän ta självmord så slipper du vara orolig för att du ska dö..    Den som inte vet vem rådet kommer ifrån är nog lite efterbliven! 

I kväll ska jag träna step up och sånt där är verkligen inte min grej, men jag och Matilda ska stå längstbak och så länge alla kollar rakt fram och sköter sitt så går det utmärkt försöker jag intala mig själv! ;)

Nu måste jag försöka plugga lite..

Kom på en sak en ganska så viktig sak som jag nästan glömt! Idag är det 1 år och 10 månader <3

 
                                                                                    Jag älskar dig!  




Ha en trevlig kväll! (; 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback