Uppdatering vare här!

Ibland är allt underbart iallafall när man sitter och pluggar och känner sjukligt begär efter godis och inser att man har en påse i väskan. Söndagen är räddad! :)

Uppdatering om sådant som har varit ( presens lixom xP)  I fredags blev det linköping med Albin vi gick på ikano. Köpte ett par klackskor och en vit stickad sak som kliar och sticks.  Efter ikano begav vi oss till stan för att kolla på bio och det var en film med all humor underbältet elr hur dom nu uttryckte det. Fast den var faktiskt lite små kul om man säger så! Det handlade om en tjej som inte kunde detja och så träffar hon på en kille som anser att alla killar endast är ute efter att ha sex och inte kan känna kärlek. Han vet exakt hur killar tänker och ska hjälpa henne att få sin drömprins.  

Igår umgicks jag med Albinälsk hela dagen. Vi gjorde nog inget särskilt utan mest lixom bara var fast sånna dagar behövs. Jag lagade mat och Albin tittade på TV. Maten smakade inget bra så när vi gift oss och skaffat en nakenhund ska Albin laga maten och jag leka klappa hunden! ;)


På kvällen åt jag pizza med Matilda, Matilda, Lovisa, Sanna och Amanda det var trevligt tycker jag. Efter att vi tjockat oss begav vi oss till Annis. Där var det helt överbefolkat så jag och Matilda flydde där ifrån ganska snabbt. När jag väl var på väg hem sen så mötte jag Matilda R och Gustav vi stog och prata minnen och sånt där. När Kevin ringt för typ tredje gången och var sur övertalade Gustav mig att följa med tillbaka för att han inte orkade gå och jag hade cykel. Väl där igen träffade jag trevligt folk så var väl bra att jag tog mig tillbaka. Blev inte mördad på vägen hem själv i min ensamhet sen heller för den delen så kvällen var nog en ganska bra kväll.


Nu ska jag fortsätta att skriva lite på mitt arbete sen ska jag åka till gripenberg och kolla på min sötnos när han sparkar boll.  

Ha en fortsatt bra söndag folk! :)    <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback