Fredags myys!

Hejsan! Ännu en vecka har gått i skolan det är helt sjukt!
Vaknade jätte tidigt med Albin bredvid mig vi låg och mös till han skulle åka iväg för att hinna med tåget klockan halv sju. Jag somnade om och vaknade för sent och fredags stämningen var som bortblåst! Särskilt när man var tvungen att sitta och plugga historia Egypten och krig. Jag hatar krig.

Hela dagen känndes som typ måndag , men blev lite mer fredagsstämning när vi gick till golden thai och åt kines mat! Sen hade vi jätte seriös sista lektion "fredag myys" folk satt och sjöng, Sanna hade skratt anfall så hon va tvungen att gå ut och andas och Fredrik ville helst be oss hålla käften, men vågade inte så Matilda gjorde det istället! Ibland är BF vädigt bra! ;D 

I kväll ska jag ha hemma kväll med min familj och vi ska äta tacco paj! I morgon ska jag och Julia äta glögg och skummtomatar och åka pulka för det är snart julafton! ;)

PUSSSAR



Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha ! men du BF är alltid bäst men ibland är dom bara för bäst :) <3

2009-09-04 @ 23:40:42
Postat av: Edwin

jag åt också på golden thai igår :)

2009-09-05 @ 09:12:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback