tisdag en ganska så vanlig sådan.

Vid vissa tillfällen är skolan riktigt trevlig. Sådanna tillfällen är när vi gör grupparbete och man tvingar Sanna att ringa det har hänt vid upprepade tillfällen och det händer faktiskt nästan alltid något knäppt konstigt eller helt enkelt bara nått idiotiskt det är lixom helt normalt. Nog talat om det för nu ska vi prata om nuet eller inte nuet, men det som var i dag fast inte just nu. (Ja, jag är trött)   Sanna slår nummret och väntar någon från tranås svarar "Hej jobbar du på en skola?" Svaret blir såklart nej eftersom människan befinner sig i Tranås och inte Norrtälje. Sanna slår nummret igen och ännu en gång hamnar hon hos den stackars damen. Sanna slår nummret en gång till och var hamnar hon jo hos damen! Detta upprepar sig en gång till och vart hanmnar hon jo hos damen! Sista gången ringer hon ett annat nummer, men vart tror ni hon hamnar jo hos damen fast denna gång svarar hennes man och är ganska så upprörd kanske inte så konstigt? Vi hade visst råkat slå en nolla för lite, men sånt är ju lätt hänt! Haha och Sanna halvt lipar och säger, men jag slog ett annat nummer.( Gubben blir lite mildare på rösten när han förstår att flickan i fråga måste vara efterbliven okej förlåt det sista är inte sant försökte bara sätta ord på gubbens tankar!)  För den som inte vet vem Sanna så är Sanna väldigt smart och nej det är ironi det är sant!  ;)


Nu ska jag sluta mobba folk utan plugga vidare, men det är svårt för texten flyter ihop till ett hav av bokstäver på ett papper som inte bildar några vettiga meningar som jag inte förstår innebörden av. Är jätte trött tror jag har hamnat i en höst trötthets deppresion!


PUSSSSSSS




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback