Svamp, fartyg och militärer!

Hej!

Jag och Julia har varit ute och gått, klättrat i berg och (jag) har plockat svamp!

Julia tyckte vi skulle gå ut i skogen och plocka svamp men det närmaste hon kom en svamp var när hon nästan trampa på en. Hon åt även en rå svamp och äter man något som är giftigt är det bara att smaka och sen spotta ut lärde jag mig!  När jag tänker efter låter det som att vi är lite smått nördiga går i skogen och plocka svamp.. Men man måste öva inför framtiden. För va ska ni som inte övat göra som tanter om ni inte vet hur man plockar svamp? Jo sitta och ruttna så ut och plocka svamp för fan! ;) Här kommer några mobil bilder med ruskigt bra kvalitet sånt gillas!   Titta och Njut.






Allt som kan flyta och transportera saker är ett fartyg!




För övrigt så har jag en sak att berätta svininfluensan är ingen sjukdom utan det är typ något som ska anfalla oss snart?   För militären är förberedd på influensa attack! Det är sant det stog på text tv. Är det bara jag som är livrädd? Som stänger av kranar med papper och sparkar upp dörrar för att slippa ta i handtag? Men nu verkar det ju vara militärens sak att skjuta ner alla farliga baskilusker så vi är nog i trygga händer?!  På tal om annat så ska jag och Julia snart äta, sen ska vi köpa godis och därefter bege oss ut till gripenberg för att titta på fotboll och män som hatar kvinnor!  Nej det är inte Albin vi ska titta på för han älskar mig! (;   


PUSSS


Kommentarer
Postat av: Alexander b

akta så du inte får en knorr i pannan

2009-09-07 @ 17:05:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback