Ruffus

Hejsan!

Helg idag igen som jag sa förut. Okej så fort går inte veckorna, men nästan. Det är lite negativt för läxhögen har blivit ett berg som måste bli klart. Shit är det redan vecka 40 nästa vecka? Omg allt ska visst vara klart snart och snart är verkligen snart. Nu är det visst att lägga manken till. När jag tänker efter är jag störd sitter och tänker på plugg en fredag kväll.. okej jag ska sluta! Nu ska jag och Albin till Filip och Linus och kolla på män som hatar kvinnor tror jag! :)  O jag tycker faktiskt om helg det är det bästa på hela veckan! missförstå mig inte! ;)

Nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar..


PUSS OCH KRAM OCH TREVLIG HELG! ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback