Ny vän sökes!

Ibland undrar jag vad det är för mening med att prata om ingen lixom lyssnar?

Har gått runt i skolan typ hela dagen och klagat att jag har ont i huvudet, magen halsen mm. aa ni fattar?
Sen så blev jag totalt mobbad av Matilda som gick runt och sa till alla att jag mådde dåligt för att jag inte hade träffat Albin sen igår. Merissa tog det nog seriösast och tyckte väldigt synd om mig och föreslog att jag skulle ringa videosamtal till honom för att det kunde vara gratis och hon trodde typ att han var i kina.. Jag fick skratt anfall, så där satt jag och skratta och tårarna rann. Ja ja grät för att jag sakna Albin.. Det var iallafall vad Matilda sa.  På matten fick jag katastorf ont och trodde typ jag skulle dö (ja, jag är känslig) Sa till min kära vän Matilda att jag tänkte gå hem och att jag var döende och hennes kommentar va: va vadå kom det bara så där lr?  Och ja jag hade ju inte klagat innan lr så (suck)  Jag tycker om Matilda även om hon tror att allt i mitt liv handlar om Albin. Hoppas hela svenska befolkning läser min blogg så jag slipper förklara för alla att jag inte är sinnessjuk. För det hann jag inte göra innan jag sprang hem.

Nu sitter jag här och mår inget vidare och ja jag tycker ni ska tycka synd om mig! För har säkert fått svininfluensan så nu dör jag straxt grananterat! :(      PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

jag hörde dig men tänkte bara på kyckling...

men imån är en ny dag och jag tycker du ska äta typ fem ipren till frukost så går de nog över (A) <3

2009-09-08 @ 18:10:26
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback