ny måndag på en ny vecka.

Så där nu är måndagen typ överstökad. Albin sov hos mig i natt och det är alltid väldigt mysigt. Dock glömde jag halva hjärnan hemma tillsammans med nycklar och matteboken. Albin frågar om jag har med mig mina nycklar. Jag svarar ja sen ska vi åka och jag ber tpappa låsa dörren för att jag inte har några nycklar. Sen åker vi lixom hej kom och hjälp mig.. Som tur är har jag bra klassvänner som kan stå ut med mig och låna ut skåpet! tack <3

Efter skolan gick jag upp till farmor och farfar en sväng och hälsa på och när Matilda slutat begav vi oss till stan så jag kunde köpa present till bonnen som fyller på onsdag!  Ikväll blir det medelgympa köpte förövrigt medlemskort idag så nu är jag fast!     PUSSAR OCH KRAMAR  




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback