Idiotiskt elr snällt?

Jag sitter här och dricker tee, bränner mig på tungan och stör mig på folk som inte kan betona saker rätt.
Lixom hur tänker man egentligen om man skriver jag vettttt hej det heter jag veeeeet.

Förövrigt var det något viktigt som jag skulle göra idag, men som jag försöker förtränga det av hela mitt hjärta. Plugga usch va tråkigt det är ibland. Engelska verb tills imorgon och svenska artikel.  Förövrigt är jag översnäll ibland. Jag och Matilda hittade nycklar i en moped och eftersom jag visste vems det var så sprang vi runt i hela skolan för att lämna tillbaka dom till sin rätta ägare. Hur många skulle göra det egentligen? Ne precis ingen.



PUSSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback