Grattis Julia! (; <3

Idag var det skolfoto. Jag ser ut som jag tappat huvudet och sen har någon snäll människa limmat fast det igen. Dock hamna det lite snett..  Idag fyller även älsklings Julia, 17 år till och med!  Hoppas du fick en bra dag gumman! <3 Hon fick en sjalett, ett nagellack och en handkräm för åldrande hud! tyckte det passade. Hon fick även en blomma som bor i ett ägg. Kan hoppas på att den fungerar och slår ut och lever lycklig ialla sina dagar. För cyklade enda till Preem för att hämta den sen fick jag inte hämta ut den för den inte stog i mitt namn.. Så där stog jag och var skit sur och höll på att börja gråta för att jag fått cykla en sådan omväg!  Hoppas inte tjejen hörde alla fina ord som jag sa i mitt argressionsutbrott!    

 Åt kräftor och tacos nyss bra kombination måste jag säga för kräftorna smakade till och med gott. Kan även bero på att svininfluensan har tagit död på mina smaklökar!    

Nu ska jag lägga mig och leka död säl i soffan!      PUSSIS



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har haft en jättebra dag! :)

och jag tycker om dig väldigt mycket! <33

2009-09-09 @ 21:05:58
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback