Fredagsmyys

Inlägget som jag skrev innan idag kom aldrig fram. Tyvärr. Fast lika bra det för det var negativt. Nu är jag positiv! :) Har varit på bio med Julia och filmen var massa bra, men läskig! 

Julia: Kan du inte skrika jätte högt rakt ut det skulle vara kul. Två sekunder senare skriker jag mamma rakt ut och blir livrädd! o nej jag skojade bara det var inte jag som skrek!  ;o

Vi har även varit ute på en promenad i mörkret och trampat på snignlar. Och nej vi är inte mördare utan vi led varje gång en stackars snigelskal krasade. Usch nu låter jag som en massa mördare iallafall..    


Nu ska jag sluta svamla!    PUSS OCH KRAM



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback