äppelpaj med smuldeg i botten..

Hejsan!

Ännu en dag avklarad i skolan ännu en dag närmare helg! ;)
Håller på med pbl arbete i skolan om någon Freinet och Sannas och min redovisning kan inte sluta i annat än katastrof då vi inte kan uttala det där namnet.. Freijneet, frine, fränät sak samma?

 Jag insåg även att jag nog inte hatar fisk utan bara misstycker om vissa fiskrätter! Fick faktiskt fundera en stund på det fast kan ju oxå vara så att mina smaklökar försvunnit.

Slutade klockan två idag villket alltid är skönt. Träffade Julia och vi åt varma mackor, bakade äppelpaj och tittade på grey´s. Nu är Julia på någon skit tävling som hon själv uttryckte det. Jag skulle mer kalla det häst tävling, men hästar luktar skit så är samma sak å andra sidan.

Vet alla hur man bakar äppelpaj? Skulle ni kunna tänka er att lägga smuldegen i botten?


Nu ska jag försöka plugga lite glosor för har visst 20 engelska ord som måste vara inproppade i mitt huvud tills i moronbitti!


PUSSISS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback