30/9 -09

Vaknade med Albin bredvid mig i morse och honom älskar jag <3
tyvärr försvann han innan jag knappt hunnit vakna, men sånt är livet.

Skolan bestog av endast två lektioner engelska och svenska där vi hade prov om antiken
det gick säkert bra kan man ju hoppas på!  

Sen hade vi skolbio och den som valde film måste ha väldigt kass smak. Själva filmen var inte något fel på
förutom slutet. Filmen bara slutade. Som om någon kom på shiit va lång filmen blev bäst vi bryter här.
Okej jag vet man ska tänka själv hur slutet blev, men hur kul är det när man lagt ner 142 minuter av
sitt liv på att kolla på en lustig film ska man väl inte behöva fundera i efterhand över hur det hela slutade?

Filmen hette Babel och rekomenderas inte att se!


PUSS O KRAM



Kommentarer
Postat av: Julia

skönt att ja slapp se den då :)

2009-09-30 @ 16:02:01
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback