TORS dag

Hejsan!

Jag sitter här och fryser och pluggar.
Redovisade idag och det gick nog faktikst bättre än förväntat visst förväntningarna
var väldigt låga, men det gick nog helt okej! Madde gillade nog våran misslyckade
konflikt! ;)  Nu ska jag försöka plugga vidare och sen blir det träning! :)

I morgon är det förövrigt fredag och då ska jag leka med Julia. Jag ska vara hund och
hon är min matte och hon ska ta med mig på agility. Eh ja det är så planerna lyder
det sounds güt. 




Förlåt tusen felsteg.


Kommentarer
Postat av: Smör

Hahaha, den där konflikten alltså! Den blev sämst. Men,.. det är okej. :D

2009-10-01 @ 18:58:18
URL: http://ninjamd.blogg.se/
Postat av: Anna anka

Söt sötare sötast

snygg snyggare snyggast

Het hetare hetast

Fin finare finast

Älskad mer älskad mest älskad :)

2009-10-02 @ 05:24:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback