tomtar och troll..

Nu är jag hemma och frös nästan häcken av mig på min lilla åktur hem från gripenberg eller iallafall nosen! Någon borde uppfinna mopedhjälmar som inte immar igen. För det är svårt att chansa när det kommer ett djur eller när vägen svänger..

Och idag den 28 oktober flyttde dom två första "tomtarna" in i vårat hus min mamma är nog fanatiker när det gäller julpynt. Undra hur vårat hus ser ut när det är självaste julafton! Missuppfatta mig inte jag tycker julen är jätte mysig dock lite tidigt ännu!  tss :P 


Skulle kanske berätta att vi åkt till jönköping idag och det var väl trevligt och ingen dog för Linus var bra på att köra, jag behövde inte ens vara rädd! ;)    Jag in handlade en skjorta som jag är lite smått kär i och en röd tröja. Jag använder aldrig några röda saker så kommer känna mig som en tomte i sina bästa dagar när jag använder den.    NU blev det ett väldans tjat om tomtar i det här inlägget, men det är ju faktiskt mindre än två måndader kvar till julafton!





Nu ska jag och min filt gå och kolla på tv och vänta på att bonde söker fru ska börja och sen om jag inte miss minner mig helt så är det oskyldigtdömd i kväll oxå? :)  

PUSSSAR <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback