söndagar borde raderas från kartan.

God morgon! Lr någon god morgon är det inte jag ljög.
Min hjärna spökar och jag har drömmt helt sjuka drömmar i natt..
elr okej ganska trevliga fast ändå nää.. mer får ni inte veta mohhaa (aa)

Vaknade även vid halv sju och sen kunde jag inte somna om mer jippie
varför blir det alltid så när jag ska ha sovmorgon?  :(  Meningen är väl
att jag alltid ska vara trött.

Min söndag kommer bestå av plugg, plugg och lite till plugg kanske och så
ska jag äta hos farmor och farfar och besöka åhlens för att köpa nya
Lars Winnerbäck skivan så lite postiv är jag faktiskt och snart är det 
lov och nästa helg kommer vara lugn! (förhoppningsvis)       

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Smör

...vilken karta? Kartan som i almanackan? För du vet att om man tar bort en dag, så fuckas hela tidsräkningen upp. Det skulle inte egyptierna gilla. (Alltså de som fixade hela grejen med 12 månader och allt.)



Höhö.

2009-10-04 @ 19:04:23
URL: http://ninjamd.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback