söndag eftermiddag.

Hejsan det är söndag och Albin åkte hem nyss hem..  Fick se sista halvleken av fotbollen igår förövrigt fast det var ju inte så mycket att se :(   Sen kollade vi på oskyldigt dömd och jag var tvungen att ropa på mamma ett antal gånger! ;)  Idag har vi gått tipspromenad med farmor och det ska bli något jag gör varje söndag även att jag är sämst och inte kunde en enda fråga.

Albin trodde jag hade fel, men satte samma som mig för att han inte skulle klara av att vara sämre än mig lixom va ska man säga om det egentligen? 


Borde räkna matte vi har snart prov men funderar på att krypa ner i soffan med en filt tända några ljus och lyssna på en väldigt bra människa som jag precis fann! Visst lät det bra, men så bra är inte verkligheten.. Ska tvinga med broder och bära sköldpaddesand istället och sen plugga lite matte!  

Sverige förlorade igår och det var ju verkligen skit.. Visst det finns fortfarande en minimal chans att dom går vidare, men den är minimal.. Fast vem vet ibland sker under det är därför vi människor envisas med att hålla hoppet vid liv.  
 
Joshua Radin har jag aldrig hört talas om tidigare, men han verkar ha lite trevliga låtar!
Har någon, någon bra låt att tipsa om?

Hittade även lite söta bilder från tiden som var för länge sedan som jag tänker lägga in senare (;  


KRAM







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback