lite bilder eller nått sånt!

blogg.se kan ju försöka fixa sig lite snabbare annars tänker jag göra nått drastiskt jag menar vem vill vänta i en evighet innan man ens kan logga in. Sen när man väl laddar upp tar det jätte lång tid. Alldeles för lång tid av min dyrbara tid i mitt liv.


En dag tog jag lite bilder på en konstig katt som mest var tråkig och sov men ibland var han faktiskt lite söt även om han rivs och sov på min kudde så jag nästan fick astmaattack o dog..









Ibland kan det hända lite konstiga saker så som att man fönar med en hår fön på ett ägg, men lixom i mitt liv är såndant fullt normalt! ;) 


puss


Kommentarer
Postat av: Julia

fan va söta :o (:

du måste skicka dom någon daag (aa)

den på dej va ganska söt också faktiskt ;)

<33

2009-10-22 @ 22:14:41
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback