inget speic

Hejsan! Nu har jag tränat och Julia oxå för den delen. Just nu sitter jag här och är allmänt jätte depp. Min älskade mobil den är seriöst borta! :( Trodde den var uppe på BF, men icke sa nicke. Fan i helvete älskling var är du mamma saknar dig! ;o     I morgon är det fredag imorgon ska jag till Linköping, men bara om jag hittar min mobil annars blir det inget bra. 

Aja nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag krypa ner i sängen!  Förövrigt gick nog historie provet ganska bra, tackar som frågar! :)  



PUSSAR! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte tipsa dig om världens bästa gratissida! :)

På Gratisbio får du poäng för i princip allt;

Blogga, skriv gästboksinlägg, få vänner,

besök hemsidor, svara på frågor,

spela spel, värva vänner, handla osv.

Så prova, det går snabbt att få ihop poäng. :)

Du får då presentkort på massa olika typer av butiker, ellr biobiljetter.



Gå in på den här länken så får du 75 poäng från början!! :)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=209988

2009-10-09 @ 00:08:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback