idrottsdag in das skog!

åh blev lite glad när jag tittade in på bloggen nyss! va kul att så många hälsat på! ;)
elr okej kanske inte så många, men fler än i vanliga fall ;P

Friluftsdag var det idag och orientering var det vi skulle syssla med. Ni vet när man är ute och yrar med en karta i högsta hugg. Det gick nog ganska bra för mig även om det inte kändes som "friluft" luften var ju iskall så kändes som man skulle kvävas i mellan åt. Och i slutet sprang jag som en dåre inte för att jag brydde mig om tiden utan för att jag var så himla törstig!  Nu sitter jag här och lyssnar på winnerbäck och funderar på vad jag kan laga för mat snabbt och smidigt ska det vara och gott så klart! Lätt behöver det nog också vara för är ingen direkt kock. Så kan ju hoppas att det ligger nått i kylen som jag kan värma det är smidigas så! ;)

Det som är negativt med den här dagen är att vi ska ha lektioner i eftermiddag hela två lektioner matte och PBL.







PUSS <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback