Ich bin bra! ;)

Nu har jag åkt till Eksjö fram och tillbaka. Jag var chauför på vägen dit och det gick faktiskt
bra! :) Jag och Moncia hämtade mormor som legat på sjukhuset och sen åkte vi hem igen.
 På hem vägen körde Moncia och tur var väl det för vi fick åka efter en polisbil nästan hela
vägen hem. Poliserna  var inga bra förebilder för svenska folket ska jag säga den som vill veta.
De körde för fort, körde för nära bilen framför, anpassade inte sin körning och glömde  blinka 
när dom skulle svänga ;o ja kära nån jag säger då det...

Och ett viktig sak som jag lärt mig idag det är att man inte ska glömma nyckeln i bildörren för
det underlättar att vrida om nyckeln när man ska starta bilen!    

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback