fredag tjalala!

Idag är det fredag vilket är underbart! ;D

Skoldagen har varit mycket trevlig. Hela klassen har bestått av tjattrande höns! ;)  På engelskan sjöng vi irländska sånger och våran engelska lärare ska söka till idol nästa år för Alexander filmade delar av våran vackra sång! haha

Efterskolan träffade jag Albin en sväng och har jag någon gång sakt hur söt och gullig pojk vän jag har? För det har jag minsan! Fick 10 st rosa rosor av honom förut! :)  Han är lite bättre än bäst! Och väldigt underbar även att han tycker att jag tjatar! ;o 


Snart ska jag åka till gripenberg och titta på idol med Julia! :) Jag hejar nästan på alla har jag kommit på, men det är ju bra för då blir jag inte ledsen om fel person vinner. Fast lär ju bli ledsen varje gång någon jag gillar åker ut frågan är vilket som är bäst?  Hm det tåls nog att fundera på. 

Ha en bra helg! <3






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback