fredag! :D

När man inte har någon mobil märker man hur mycket man använder den!
Skulle räkna ut hur mycket jag skulle betala för ett par skor, men hittade inte mobilen i väskan nä just det den var ju visst borta.. Skulle ringa mamma just det hade ingen mobil och när jag väl blivit på bra humör och inte tänkt på mobilen för en stund säger mamma, men du Paulina kan du inte ringa pappa. Det var ett ganska grovt misstag för jag var nära på att bryta ihop helt totalt :(    Som ni förstår har jag inte hittat min mobil...

Har varit i linköping idag med min familj och Julia! :) 

Jag köpte månskor, en budget mascara (29 kr ;o), jeanstights, örhängen och en tight randig tröja! :)


Nu kollar jag och Julia på idol och Tove, Kalle och Mariett är bäst! Fast kom på att alla utan "zlatan" och skidåkaren är bra så någon av dom kan åka ut! Det är iallafall min åsikt den töndova människans åsikt! ;)


PUSS <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback