förlåt alla mumier både levande och döda..

Precis när jag satt och sörjde över att det är kanelbullensdag och jag inte fått en endaste liten bulle, jag är väldigt sårad som ni kanske kan förstå. Kopplade Madde mitt förra inlägg till egypten och historia. Lixom den
där förbannde historian kommer ta livet av mig. Förövrigt så var det egypterna som kom det där med kalendern
och hur många vill ha en mumie som förföljer en? Inte jag iallafall så tar tillbaka det där med att söndagar borde
raderas för när man tänker efter är söndagar ganska bra iallafall när det kommer till tv-program.


Just nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström. Jo jag vet det är inte vanligt, men har faktiskt hittat en låt som
är lite små bra (aa) 


Förövrigt tack till världens bästa Julia utan henne skulle jorden gå under!
Jag älskar dig bästaste vän <3

 Pusss





Är det inbillning?
Eller är det verkligheten som kommit i fatt?



Kommentarer
Postat av: Julia

det är ju tur att man har en sån snygg vän som liksom väger upp min eh osnygghet :)

Jorden skulle bara bli lite lättare utan mig ,)

Älskar dig också gumman <33

2009-10-04 @ 21:31:01
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback