en torsdag eftermiddag.

[email protected] lixom hej vadå förvirrad?

Jag tror jag börjar bli senil nu har jag gått och tappat bort mina gympaskor lixom jag menar hur går det till? Usch vad trött jag blir..   

Idag fick vi reda på historia provet och vissa var mer nervösa än andra och vissa fick hysteriska nervsammanbrott. Vi behöver inte nämna namn för det kan kännas elakt, men en viss person blev så överlycklig över sitt G så hon börja gråta och någon satt bredvid och sa "gu så sööt hon är" medan andra elaka människor som typ jag satt och skratta.  Jag är nog ganska elak innerst inne ibland. 

 Jag är trött, men taggar för ikväll blir det lite träning. Imorgon är det fredag och efter fredag kommer lördag och jag har inte ett piss att göra tycker nästan lite synd om mig själv vad händer i helgen?  *blinkarochlerlitesådärlagomgulligtjaglovar*  okej synd får väl leka med mina sköldpaddor då!



Fast helg är alltid helg och helg är alltid bra! :)     

PUSSS





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback