måndag i jönköping!

Nu är jag hemma igen och är trött! Det är ansträngande att bada minsan! ;)  Vi gick lite på A6 oxå och det gillade inte Agnes och Hugo så värst mycket om man säger så. Donken gillade dom bättre, men badhuset var nog bäst! Agnes var som ett vildjur i vattnet tur att hon kan simma annars vet jag inte riktigt hur det hade gått. Hon hoppade även från hela tre meters höjd ja menar jag tyckte nästan det var läskigt. Hon är tuff min lilla kusin! Hugo och jag övade på att simma och åkte motorcykel! ;)   En mysig och väldigt trevlig eftermiddag blev det minsan! :)   


Jag har börjat tröttna på det där med ångest över att jag aldrig tränar och saknar innebandyn ganska så jätte mycket ibland. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback