liten lördag eller en onsdag.

Va sur jag blir inläggen som jag skrev igår har inte kommit fram kära nån ;o
Det var ju synd nu missade ni något intressant.   

Idag var det slapp skoldag sånt gillar vi även om det sker alldeles för sällan! Hade en engelska lektion på morgonen som Lasse kallade för sy möte och sen svenska nån gång efter ett långt hål. Efter skolan hälsade jag på farmor och farfar och det är alltid trevligt! :)  Har även ont i min axel har klagat hm i över tre veckor nu någon som missat det?  Det är tydligen lite nerver som ligger i klämm jag ska pröva sova på en spik i natt så kanske det går över.   För har hört att det ska vara bra.

Nu har jag fikat för andra gången idag så det är tur att jag ska träna step up ikväll!




Imorse var jag klar i god tid det är helt otroligt jag har lyckats vara klar halv åtta två dagar i rad ingen stress ingen Paulina som kommer springande anfådd in i klassrummet. Det är helt underbart att slippa cykla som en galning ni borde testa! ;) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback