Den upphittade rosa mobilen är glad!

Dagen idag blev en bra dag även om den till en början såg ut att sluta i katastrof. I morse hade jag ställt klockan på mobilen. Den gamla vita skit mobilen. Klockan ringde dock inte så tänkte att jag blivit secil och glömt ställa alarmet. Problemet var att jag inte glömt ställa klockan utan att mobilen var hel död. Jag blev totalt helt deprimerad eftersom jag trodde att jag skulle bli tvungen att lägga ut pengar på en ny mobil, men när jag kom till skolan så gissa vad? Jo precis ni har rätt min älskade fina rosa mobil var upphittad! :)  Den hade vandrat runt bland människor som jobbar på skolan utan att komma till sin rätta ägare. Snipp snapp slut så va sagan slut! :D 


Jag och Sanna har jobbat massa pbl och vi skriver mest om elefanter, men det är en trevlig upplevelse att uppleva en elefant. När man jobbat pbl för länge kan saker bli lite hipp som happ, men sånt är livet! ;)

Nu sitter jag här och sörjer att jag blivit förkyld igen. Jag verkligen hatar att vara förkyld och springa ut och snyta sig stup i kvarten. För om man sitter och snörvlar så kan det fräta sönder hela hjärnan har jag hört.   

En sista sak att påpeka eller pekapå  om exakt 7 månader så fyller jag 18 år!    




PUSSS
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback