bortskämda sköldpaddor och söta kusiner!

Nu har jag varit och hämtat sand och det var sjukt tungt. Pontus tyckte jag skulle testa bära när det var halv fullt, men jag tyckte det verkade onödigt och sa att vi orkade, men när lådan var full kunde jag inte rubba den. Vi kämpade på och till slut kom vi hem efter mycket skratt och många vilopauser. Vi försökte med att putta den,
bära den, rulla på pinnar som indianer och tillslut hämtade vi en skottkärra.

Folk kollar lustigt på en när man går ut i skogen med en skottkärra!


När jag kom hem var mina små älsklingar här! :) Hugo ska bli matte geni och Agnes blir cirkus prinsessa (;


Det där som jag skrev om Joshua var inte sant har lyssnat på honom innan bara att han har en ny skiva med två bra låtar (;  








PUSSAR 

  

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback