5/10 - 09

Jag skulle lägga in bilder, men jag orkade inte hämta sladden till datorn.
Min natt sömn inatt var helt katasrof det är seriöst synd om mig. Vaknade mitt i natten av smärta i magen och problemet var att jag inte orkade gå upp och hämta alvedon så låg där och hoppades på att någon liten hjälte skulle komma  med en tablett i högsta hugg. Tyvärr blev inte fallet så som ni kanske förstår.


Skolan idag gick snabbt! Människor i behov av stöd första timman och Merissa är en kul filiur man kommer in på blomster affären med "en liten knuff" och så kan man titta på blommorna längst ner..   


På matten hade vi besök och det var fint besök elr ska vi säga snyggt? hoppsan det där bara slank ur mig förlåt (aa)   Tsss ;P 

Det här blev flummigt så bäst jag slutar.  

PUSS
<3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Han på matten va fan riktigt snygg :P

2009-10-05 @ 16:39:43

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback