31/10-09

Hallowenfest i gripenberg igår och saker och ting blev väl inte riktigt som planerat av lite olika anledningar som vi inte behöver gå in på djupet på.

Idag är jag jätte trött helt slut nästan. Städade byastugan och det var tråkig särskilt eftersom Julia jävel hade tappat ut popcorn i hela köket och någon annan idiot hade gått runt och spillt vin..  

Jag är sjukt godissugen! Jag ska träffa klassen för lite party ikväll och är det okej att ha en häxhatt på huvudet och skita i att håret är jätte tovigt och jätte flötigt?(Jag hade hela huvudet tupperat igår + en spindel i) Jo jag tycker nog faktiskt att det är okej för annars lär jag ju ta slut på mina sista krafter jag har!  Måste även åka och tända ett ljus på morfars grav sen! För det är så mysigt att se alla ljus brinna för det är väl i kväll man tänder ljus?


PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Men det gör inget att det inte blev som planerat för jag tyckte det va en mycket kul FEST :D:D:D:D:D:D:D .

Och det är okej att ha det så för mitt hår är också flöööööööööt :P <3 Puss

2009-10-31 @ 18:15:38
Postat av: DEN bästa! (alexander bollman)

julia jävel och byastugan är ingen bra kombination. lika dant på lan ta sönder bord eldar popcorn o allt möjligt.



drack inte julia jävel vin också?

2009-11-01 @ 21:35:32
URL: http://alexbollman.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback