30/10-09

Hejsan inlägget jag skrev igår kom inte fram..

Jag skrev iallafall om våran trevliga kusinträff! Vi spelade bowling och åt på golden tai.
Gissa vem som vann bowlingen?! Jo precis ni hade rätt det var.... JAG! ;)
Vi spelade kort oxå och jag vann varenda gång då med.. jag var helt enkelt oövervinnerlig.

Dagen kommentar var lite då och då: va inte så glad!

Innan Anna och Martin åkte hem köpte vi trisslotter och jag vann inte. Så jag hade inte tur utan det var helt enkelt endast skicklighet! 

På kvällen träffade jag Julia och Matilda de hjälpte mig att baka (de åt dumle). Kakorna smakar inte gott men som tur är får ingen provsmaka! Jag står på torget mellan 10 och halv 12 så kom och handla vettja!   I kväll blir det hallowen fest det blir säkert trevligt.     PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback