28/10-09

Godmorgon nu sitter jag på Albins rum medans han duschar vi ska snart åka till jönköping med Linus som chaufför kan ju hoppas att man överlever! (; 


I går var jag hos Julia vi kollade på en bra film fired up. Har man dålig humor rekomenderas den! Den handlar om två killar som dissar sitt fotbolls läger och åker iväg på ett cheerlaiders läger istället.  En sån där väldigt förut säg bar film så man vet innan vad som ska hända, men sånt gillas så man slipper tänka.  Och jag har ingen aning hur cheerlaider stavas fast det kanske inte det är det viktigaste här i livet?

I morse drömde jag att Albin var jätte full så va tvungen och väcka honom och fråga honom hur han kommit hem.. Så blev ingen sovmorgon direkt, men lika bra att inte sova bort hela livet! ;)


PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback