27/10 - 09

Godmorgon eller det var en godmorgon fram tills pappa sa att jag skulle skynda för att vi ska åka.
Jag som skulle ha en lång dusch och slö morgon, men nähä det får väl bli en snabbdusch istället. För duscha behöver jag badade ju som sakt igår och glömde sånt där som schampo och balsam och det gjorde Anna med så hår botten kliar utav bara ja vet inte vad och håret är så stelt så det nästan går att bryta av jag ljuger inte kom och klappa får ni se!   

Pappa och mamma gör iordning hallen eller det är så långt i från hallen man kan komma, men av någon konstig andledning kallar dom det hallen. Hallen är väl där man går in? 


PUSSS







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback