26/10 -09

Hejsan! godmorgon det var länge sen jo jag vet!

Jag är påväg till jönköping för ska bada med Agnes, Hugo och Anna det ska bli väldigt trevligt minsan! :)
Ibland undrar jag varför folk alltid klagar på att man är försenad som min moster hon är sämst på att passa tider hon skulle vart här vid tio, men hon har fortfarnade inte kommit. Jag var så klart klar till klockan tio, men eftersom hon inte hade kommit så fick jag massa tid som jag egentligen inte hade haft. Så nu har jag dammsugit min matta, lagat mina strumpbyxor , bäddat sängen, lagt kläderna på smutsen och uppdaterat bloggen! Så alltså istället för att bli sur på någon som är sen kan man ju göra nått vettigt av tiden! ;)

Detta säger jag endast för att jag vet att jag är som Anna fast Anna är nog faktiskt lite värre!

I dag fyller min mormor 67 år! Grattis mormor, Jag älskar dig! <3

PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback