22/10-09

Hejsan det där jag skrev igår om att jag kan passa tider glöm det.. I morse var det väldigt stressigt och fick cykla som en galning och när jag väl kom till skolan hade jag glömt nycklarna så fick vänta på nycklarna och sen springa upp för alla trappor usch vilken morgon. Inte nog med det så hade vi hjärt o lugn räddning eller va det hette så visste inte vart jag skulle ta vägen. Så gick in i fel klassrum vilket var mindre lyckat. Sen fick Ida hjälpa mig att hitta rätt för vågade inte skämma ut mig mer! Tillslut hittade jag iallafall rätt och hade en intressant förmiddag! Vi öva på att få i gång hjärtat 30 tryck sen blåsa två gånger och så håller man på så i nio minuter tills abulansen kommer! Hoppas ingen får hjärtattack i min närhet för jag blev trött efter två minuter. Min hand är blå och har en knöl på sig hm jag kanske tryckte för hårt..  Stackars min söta övnings docka han måste brytit varenda ben han hade i kroppen fast å andra sidan var han gjord av plast.

Sen hade vi lite historia och efter historian var denna dag slut. Skönt att sluta tidigt idag ingen!:)
I morgon är det fredag och det är postivit och negativt det negativa är att vi har prov och det positiva är att sen är det minsan lov!

För en liten stund sen plingade det på dörren och där står en liten kille. När jag öppnar blir han livrädd och säger hjälp morfar och jag blir lite förvirrad när det kommer ut en morfar från vårat garage, men det var ingen vanlig morfar för det var en lämna ägg morfar. Min pappa har blivit ekologisk eller nått och köper när odlade ägg.

Nu ska jag plugga lite..

PUUSSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback