10/10-09


Hej! Jag glömde visst le, men det är väl inte hela världen?
 



Lånade mammas väst för tyckte tröjan jag köpte igår såg så tråkig ut  fast har inte riktigt bestämt mig för om det såg bättre ut så här? Den är lite stor eller så är jag lite liten.. Nu ska jag snart och hälsa på mormor en sväng! Sen blir det att åka ut till gripenberg till Albin och se på fotbollen!  Jag hejar på Zlatan och Sverige! ;D  

 
o här ser ni förövrigt mina "mån skor" och min nya mössa! ville ha mössan i rosa, men där gick gränsen för vad Julia accepterade ;o   haha   

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

västen ser ut att passa bra! :)

fast de gör väl allt på en sån söt sockerpingla som du ,) <33

2009-10-10 @ 16:22:35
URL: http://durus.blogg.se/
Postat av: Sabina

åh shit, så söt man får vara gullunge :*

& mkt snygga grejjer måste jag säga ;)

& hälsa albin ;P <33

2009-10-10 @ 19:10:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback